مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

هوالمُقیت
مُقیت به لطف خدا و همت جمعی از اهالی رسانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز خبرنگار در سال 1391 آغاز به کار کرد.
مقیت کمک مالی و مشاوره‌ای به خانواده‌های نیازمند را در دستور کار خود قرار داده است.
حوزه فعالیت مقیت محدود به پایتخت نبوده و در سرار کشور با گزارش‌های مستندی که دریافت می‌کند اقدام به کمک می‌نماید.
گفتنی است مُقیت از اسماء الله الحسنی بوده و به معنای آفریننده روزی‌های بدن‌ها و روح‌ها است.
پست الکترونیکی: kheirieh.moghit91@gmail.com
عزیزانی که علاقه‌مند به دریافت ایمیل و عضویت در گروه اینترنتی مُقیت هستند یک ایمیل با درج نام و نام‌خانوادگی خود به پست الکترونیکی مذکور ارسال نمایند.
گفتنی است گزارش‌های درخواست همیاری اول هر هفته منتشر و تا پایان هفته جمع خواهد شد. همچنین گزارش‌های همیاری نیز به صورت تجمیع شده و در بسته پنج‌تایی روی سایت قرار خواهد گرفت.
امید است که مقبول خداوند عزیز واقع شود.
یاعلی

آخرین نظرات

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

هوالمقیت

 

"برخی می‌گویند کار را برای خدا انجام بده اما باید بگوییم کار خدا را انجام بده یعنی اینکه حتی برای خدا تعیین موضوع هم نکن و بگذار خداوند خودش برایت کار را تعریف کند(شهید خیبر حاج ابراهیم همت)"


مرد خانواده از فرط بدبختی فرار می‌کند و دو پسر خردسال می‌مانند و مثل همیشه مادری که باید در این روزگار سر خم نکند. حالا هر دو پسر خردسال به دلیل فقر، درس و مدرسه را رها کرده و خانه‌نشین شده‌اند.

صاحب‌خانه بعد از چند ماهی که در برابر عدم پرداخت اجاره صبر می‌کند بالاخره اثاث این خانواده سه نفره را به کنار خیابان می‌گذارد و اجاره‌های عقب افتاده را از پول رهنی که در گذشته گرفته بود کم می‌کند و مابقی را به مادر می‌سپارد. اهالی مسجد و خیرین محل با این پول و کمک دیگران مبلغی را جمع‌آوری می‌کنند و برای مادر و دو پسرش یک واحد مسکن مهر ثبت نام می‌کنند. این عزیزان برای مدتی هم به منزل یکی از اقوامشان می‌روند.

اما بعد از چند بار اخطار از سوی مسئولان مسکن مهر مبنی بر پس گیری واحد ثبت‌نامی به دلیل عدم پرداخت قسط آخر بالاخره با کمک خیرین بخش دیگری از قسط آخر هم جور می‌شود اما 3 میلیون تومان آن کم است.

اگر این سه میلیون تومان تا آخر اردیبهشت، یعنی صبح سه شنبه به حساب مسکن مهر واریز شود این مادر و پسرانش برای همیشه از نگرانی مسکن رها می‌شوند اما اگر این پول پرداخت نشود کل ماجرای مسکن مهر منتفی است چون بیش از حداکثر فرصت داده شده، زمان صرف شده است برای پرداخت قسط آخر.

انشاالله جلوی مرد فتوت و مردانگی، مرد غیرت و بزرگی، حضرت امیر، علی علیه السلام شرمنده این مادر و کودکانش نشویم. میلاد آقا مبارک.

ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

بعد معنوی این کمک‌ها تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها)

شماره کارت: 6037991138284454

شماره حساب: 0309669309007

شماره شبا: IR590170000000309669309007

به نام علی عسگری نزد بانک ملی


*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که"مقیت" نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.


یاعلی

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۳
مقیت kheyriyemoghit@gmail.com