مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

هوالمُقیت
مُقیت به لطف خدا و همت جمعی از اهالی رسانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز خبرنگار در سال 1391 آغاز به کار کرد.
مقیت کمک مالی و مشاوره‌ای به خانواده‌های نیازمند را در دستور کار خود قرار داده است.
حوزه فعالیت مقیت محدود به پایتخت نبوده و در سرار کشور با گزارش‌های مستندی که دریافت می‌کند اقدام به کمک می‌نماید.
گفتنی است مُقیت از اسماء الله الحسنی بوده و به معنای آفریننده روزی‌های بدن‌ها و روح‌ها است.
پست الکترونیکی: kheirieh.moghit91@gmail.com
عزیزانی که علاقه‌مند به دریافت ایمیل و عضویت در گروه اینترنتی مُقیت هستند یک ایمیل با درج نام و نام‌خانوادگی خود به پست الکترونیکی مذکور ارسال نمایند.
گفتنی است گزارش‌های درخواست همیاری اول هر هفته منتشر و تا پایان هفته جمع خواهد شد. همچنین گزارش‌های همیاری نیز به صورت تجمیع شده و در بسته پنج‌تایی روی سایت قرار خواهد گرفت.
امید است که مقبول خداوند عزیز واقع شود.
یاعلی

آخرین نظرات

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

هوالمقیت

 

"من شما رو نمی شناسم، اما اگه مثل ما فارسی حرف می زنین، پس معنی این غیرتو می فهمین؛ این غیرت داره خشک می شه، شاهرگ این غیرت... کمک کنید نذاریم این اتفاق بیفته… من برای صبرتون یه یا علی می خوام، همین!_دیالوگ ماندگار از آژانس شیشه‌ای"

 

1/ اثاث‌هایشان تا قبل از باران و سرما وسط کوچه بود. خانمی که جای خواهر ماست و شوهرش سال‌هاست که او و 2 فرزندش را تنها گذاشته است. یکی از کسبه بخشی از انباری مغازه خود را داده تا اثاث‌ها در آن قرار گیرد البته با این شرط که این خواهرمان با 2 فرزندش روزها حق رفت و آمد به انباری را ندارند. این خواهرمان به همین انباری هم راضی است اما برای گذراندن زندگی نیاز به یک چرخ خیاطی دارد تا هزینه زندگی‌اش را تامین کند. برای خرید یک چرخ خیاطی حدود 400 هزار تومان لازم است.

 

2/ خواهری دیگر که شوهرش امسال به رحمت خدا رفته برای شست‌وشوی لباس‌های نوزادش نیاز به یک لباس‌شویی دارد. او تا چندی قبل لباس‌ها را با دست می‌شست که به دلیل بیماری و کار روزانه دکتر او را از این کار منع کرده است. برای خرید یک دستگاه لباس‌شویی دو قلو نزدیک به 430 هزار تومان احتیاج است.

 

3/ این گزارش را یکی از دوستان از کرمانشاه داده است. یک زن روستایی همین هفته باید عمل کند. برای عمل این خواهر 2 میلیون تومان احتیاج است که یک میلیون آن را کمیته امداد تقبل کرده اما هنوز یک میلیون تومان کم است و باید همین هفته عمل شود.

 

4/ یک خانواده 5 نفره که در خرج یومیه خود مانده‌اند از طریق یکی از دوستان به مقیت معرفی شده‌اند. برای تامین هزینه‌های زندگی این عزیزان به جای آن‌که به صورت مستقیم کمک شود با برخی کسبه صحبت شده و قرار است با خرید یک دستگاه چرخ خیاطی صنعتی دست دوم به ارزش یک میلیون و 150 هزار تومان اهل کسبه به این خانواده سفارش کار داده و از آن‌ها خرید کنند که انشالله با برآورد اولیه، ماهانه نزدیک به 600 هزار تومان درآمد توسط این چرخ خیاطی برای این خانواده ایجاد می‌شود. با یک میلیون و 150 هزار تومان می‌شود یک خانواده 5 نفره را در کشور از مشکلات رهانید، انشالله.

 

جمعا در این چهار مورد که گزارش‌های 17 الی 20 "مقیت" را در برمی‌گیرند 2980 هزار تومان احتیاج است تا چهار خانواده به زندگی سلام بدهند.

 

ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

بعد معنوی این کمک‌ها تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها)

شماره کارت: 6037991138284454

شماره حساب: 0309669309007

شماره شبا: IR590170000000309669309007

به نام علی عسگری نزد بانک ملی


*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که"مقیت" نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.


یاعلی

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۱ ، ۰۰:۰۵
مقیت kheyriyemoghit@gmail.com