مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

هوالمُقیت
مُقیت به لطف خدا و همت جمعی از اهالی رسانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز خبرنگار در سال 1391 آغاز به کار کرد.
مقیت کمک مالی و مشاوره‌ای به خانواده‌های نیازمند را در دستور کار خود قرار داده است.
حوزه فعالیت مقیت محدود به پایتخت نبوده و در سرار کشور با گزارش‌های مستندی که دریافت می‌کند اقدام به کمک می‌نماید.
گفتنی است مُقیت از اسماء الله الحسنی بوده و به معنای آفریننده روزی‌های بدن‌ها و روح‌ها است.
پست الکترونیکی: kheirieh.moghit91@gmail.com
عزیزانی که علاقه‌مند به دریافت ایمیل و عضویت در گروه اینترنتی مُقیت هستند یک ایمیل با درج نام و نام‌خانوادگی خود به پست الکترونیکی مذکور ارسال نمایند.
گفتنی است گزارش‌های درخواست همیاری اول هر هفته منتشر و تا پایان هفته جمع خواهد شد. همچنین گزارش‌های همیاری نیز به صورت تجمیع شده و در بسته پنج‌تایی روی سایت قرار خواهد گرفت.
امید است که مقبول خداوند عزیز واقع شود.
یاعلی

آخرین نظرات

همیاری8/ کمک برای خانه‌دار شدن یک آبدارچی زحمتکش

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۵۲ ق.ظ


هوالمقیت

"من شما رو نمی شناسم، اما اگه مثل ما فارسی حرف می زنین، پس معنی این غیرتو می فهمین؛ این غیرت داره خشک می شه، شاهرگ این غیرت... کمک کنید نذاریم این اتفاق بیفته… من برای صبرتون یه یا علی می خوام، همین!_دیالوگ ماندگار از آژانس شیشه‌ای"



آبدارچی زحمتکش یک اداره دولتی که سال‌هاست به فکر خرید خانه می‌باشد به همت جمعی از دوستان و خیرین توانسته مبلغی را برای خرید یک واحد آپارتمان قدیمی در اطراف کرج تهیه کند. این آپارتمان بدون سند بوده و به صورت رایج قلنامه‌ای خرید و فروش می‌شود، از همین جهت قیمت آن پایین است. 


ضمنا برای مسکن مهر وی اقدام شده اما متاسفانه عنوان شد که مسکن به ایشان تعلق نمی‌گیرد! این درحالی است که پدر زحمتکش مذکور بعد از سال‌ها کار در همین شغل باید جزو اولین گزینه‌ها برای دریافت مسکن مهر باشد و سرپناهی حداقلی را برای همسر و فرزندانش تامین کند.

این واحد کوچک هم اکنون درحال خریداری است. از قیمت کل آن مقداری جمع‌آوری شده است. بخش عمده‌ای را خود آبدارچی آبرودار تهیه کرده که با اضافه کردن یک وام خودرو(توسط یک خیر جور شد) و همین‌طور مساعدت مدیران و گلریزان همکاران به رقم فعلی رسیده است. امروز توسط یکی از دوستان مطلع شدیم که این بنده خدا تنها تا آخر همین هفته یعنی پنج‌شنبه فرصت دارد مابقی پول را جور و اقدام به خرید کند.


تنها 3 میلیون تومان دیگر کافی است تا یک خانواده خانه‌دار شود، خانواده‌ای که سال‌هاست این آرزو برایشان بزرگ است. قطعا می‌توان آرزوی بزرگ این خانواده را با مهربانی شما برآورده کرد.

این چهارمین گزارش"مقیت" برای تهیه مسکن خانواده‌های بی سرپناه است که به لطف خدا در گزارش‌های قبلی روسفید شدیم. حل مشکل ریشه‌ای مسکن این خانواده‌ها کام انسان را دوچندان شیرین می‌کند. انشالله دراین گزارش هم دست خدا یاری‌دهنده باشد.


ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

این کمک‌ها که قطعا در برابر خداوند پنهان نمی‌ماند تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(س)

شماره کارت: 6037991138284454

شماره حساب: 0309669309007

شماره شبا: IR590170000000309669309007

به نام علی عسگری نزد بانک ملی


*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که"مقیت" نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.

یاعلی

نظرات  (۱)

 سلام.حدود یک سال است که به دنبال منبعی هستیم تا مشکل بازنشستگی یک خادم مسجد را در منطقه 22 حل کنیم. زیرا ایشان و خانواده به سبب کهولت سن به جز خدمت در مسجد توان کار دیگر را برای درآمد مکفی ندارند.چون مرتبط با اداره اوقاف است.برای استفاده از حقوق بازنشستگی، گفته اند وجه بیمه بازنشستگی را برای مدت پنج سال باقیمانده به حساب اوقاف واریز نمایند. از پنج میلیون درخواستی، دو میلیون تهیه شده است ، با سه میلیون کمک ، مشکل ایشان برطرف می شود...
پاسخ:

هوالمقیت

با سلام و عرض ارادت

لطفا شماره تماس بدهید.

ممنون

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی