مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

خدایا مرا ببخش که در کار خیر یا جار زدم یا جا زدم. شهید همت

مُقیت

هوالمُقیت
مُقیت به لطف خدا و همت جمعی از اهالی رسانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز خبرنگار در سال 1391 آغاز به کار کرد.
مقیت کمک مالی و مشاوره‌ای به خانواده‌های نیازمند را در دستور کار خود قرار داده است.
حوزه فعالیت مقیت محدود به پایتخت نبوده و در سرار کشور با گزارش‌های مستندی که دریافت می‌کند اقدام به کمک می‌نماید.
گفتنی است مُقیت از اسماء الله الحسنی بوده و به معنای آفریننده روزی‌های بدن‌ها و روح‌ها است.
پست الکترونیکی: kheirieh.moghit91@gmail.com
عزیزانی که علاقه‌مند به دریافت ایمیل و عضویت در گروه اینترنتی مُقیت هستند یک ایمیل با درج نام و نام‌خانوادگی خود به پست الکترونیکی مذکور ارسال نمایند.
گفتنی است گزارش‌های درخواست همیاری اول هر هفته منتشر و تا پایان هفته جمع خواهد شد. همچنین گزارش‌های همیاری نیز به صورت تجمیع شده و در بسته پنج‌تایی روی سایت قرار خواهد گرفت.
امید است که مقبول خداوند عزیز واقع شود.
یاعلی

آخرین نظرات

همیاری5/ شادی را به این خانواده هدیه بدهید

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۵۹ ب.ظ

هوالمقیت

"من شما رو نمی شناسم، اما اگه مثل ما فارسی حرف می زنین، پس معنی این غیرتو می فهمین؛ این غیرت داره خشک می شه، شاهرگ این غیرت... کمک کنید نذاریم این اتفاق بیفته… من برای صبرتون یه یا علی می خوام، همین!_دیالوگ ماندگار از آژانس شیشه‌ای"


حتما امروز و فردا درگیر عید هستید اما بهتر نیست در این عید غم را از یک هم وطن جدا کنیم؟ غمی که شاید حالا شده یک پای سفره یک خانواده اهل جنوب ایران.

این خانواده متشکل از یک خواهر و برادر و الحمدالله وجود سایه پدر و مادر است. پدر و مادر پیر این خانواده که کاملا سالخورده و از کارافتاده هستند تمام امیدشان بعد از خدا به پسرشان است که الان حدود 40 سال سن دارد. دختر خانواده هم به لطف خدا ازدواج کرده و به زندگی خودش مشغول است.

پسر خانواده به دلیل فقر نتوانسته ازدواج کند و الآن تنها سعیش رساندن خرجی به پدر و مادر است. فقر این خانواده به حدی است که اطرافیان و همسایه‌ها فطریه هر سال خود را به این عزیزان می‌دهند.

اما اگر بخواهید از شغل تنها نان آور خانواده بدانید به همین اکتفا کنیم که با کارگری و کارکردن در باغ‌های مردم کسب درآمد می‌کند.

اما یک نکته جالبی که حتما می‌تواند بعد از مدت‌ها یک شادی و سروری به این خانواده بدهد تصمیمی‌ است که همسایه‌ها برای پسر خانواده گرفته‌اند. دختر خانمی از یک روستای دیگر را پیدا کرده‌اند و قرار است که انشاالله با کمک مردم یک زندگی مشترک را شروع کنند. 

همشهری‌های این خانواده روی هم پول گذاشته‌اند که البته با توجه به فقیر بودن این منطقه پول زیادی نیست اما با برآوردی که یکی از دوستان در آن منطقه انجام داده است می‌شود با 3 میلیون تومان آغاز شیرینی برای زندگی این دو نفر رقم زد.

شما اینطور فکر نمی‌کنید؟


می‌گن جنوبی‌ها با غیرتن، پس نذارید این غیرت خشک بشه.



ما وسیله‌ایم برای نریختن آبرویی؛

برای دراز نشدن دستی؛

این کمک‌ها که قطعا در برابر خداوند پنهان نمی‌ماند تقدیم می‌شود به مظلوم عالم حضرت زهرا(س)

شماره کارت: 6037991138284454

شماره حساب: 0309669309007

شماره شبا: IR590170000000309669309007

به نام علی عسگری نزد بانک ملی



*در صورت عبور کمک‌ها از میزان درخواستی، مابقی صرف دیگر گزارش‌ها خواهد شد.

*تاکید می‌شود که"مقیت" نقش واسطه را بازی می‌کند بنابراین اگر خیرین خواهان کمک مستقیم و بدون واسطه به نیازمندان می‌باشند شماره تلفن ثابت خود را در قسمت نظرات قرار داده تا با آن‌ها تماس گرفته شود.

یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی